listen live

Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Σημείωμα της συγγραφέως "ΛΕΣ;"



Αυτή είναι η ιστορία μου, οι αλήθειες μου, με μικρές πινε-

λιές φαντασίας.

Η αγάπη μου, για το διάβασμα, έγινε αγάπη για τη

συγγραφή! Ήθελα να γράψω ένα βιβλίο, που θα αποτυ-

πώνει τον έρωτά μου για το γυναικείο φύλο! Έμαθα

πολλά από τότε που ξεκίνησα να το γράφω, ένιωσα, ταξί-

δεψα, αισθάνθηκα και βίωσα καταστάσεις που στην

πραγματική μου ζωή, ίσως δεν θα γνωρίσω. Θέλησα να

μοιραστώ τους φόβους, τον πόθο, το πάθος και τους προ-

βληματισμούς μου.

Δεν το παίζω σπουδαία, ούτε και νιώθω έτσι, δεν θέλω

σε καμία περίπτωση εσύ που διαβάζεις αυτές τις γραμμές

τώρα, να νομίζεις κάτι τέτοιο. Όλες έχουμε εμπειρίες από

τη δική μας ζωή, άλλες καλύτερες, άλλες χειρότερες.

Αυτό το βιβλίο με βοήθησε να εκφραστώ όπως ποτέ

άλλοτε, με βοήθησε να καταλάβω γράφοντάς το, πολλές

πτυχές του χαρακτήρα μου, που ποτέ μέχρι τώρα δεν είχα

ανακαλύψει.

Ελπίζω και εύχομαι να βρεις κι εσύ μέσα από κάποια

ιστορία, ό,τι σε εκφράζει! Μοιράζομαι μαζί σου λοιπόν τη

δική μου ιστορία, τη Ζωή!

Δεν υπάρχουν σχόλια: