listen live

Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Απο την Εύη για την Evie

Με λένε Εύη, ενίοτε (και αλλιώς οι πολύ στενοί μου φίλοι),αλλά κυρίως έτσι. Μ΄ αρέσει να γράφω, να βοηθάω νέους ανθρώπους, να γελάω. Δεν μ' αρέσει να με γράφουν, να με χορεύουν (στο ταψί), να με ξε-γελούν. Μ' αρέσει η αλητεία, τα φευγαλέα αγγίγματα, οι σφιχτές αγκαλιές, οι άδειοι δρόμοι τα ξημερώματα. Λατρεύω τον αυθορμητισμό, την τρέλα, σιχαίνομαι τις λέξεις ίσως, μπορεί, θα δούμε και δεν ξέρω. Μισώ τους δήθεν, τις γκρινιάρες, τους αναποφάσιστους, τους συγκρατημένους. Όνειρό μου : ν' αγαπώ και ν' αγαπιέμαι,όπως και η Ζωή η ηρωίδα του βιβλίου μου με τίτλο ΛΕΣ; Απωθημένο μου :Να βρώ την καλή μου νεράιδα Καταγωγή μου :Η Αθήνα. Πόνος μου : να μην με καταλαβαίνουν. Ευχή μου : κάποιος να διάβασε όλο αυτό και να χαμογέλασε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: