listen live

Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

Ο τίτλος απο τους πιο έξυπνους που έχω διαβάσει,το βιβλίο σου με συνεπήρε,διάβαζα τις κριτικές απο τα άλλα κορίτσια και έλεγα ντάξει και πολλά λένε,τόσο καλό βιβλίο είναι πια;Το αμφισβήτησα Εύη μου και σου ζητάω συγνώμη,αλλά καλά μας τα λες είναι το άγνωστο που το φοβόμαστε και το κατακρίνουμε,δεν σε ήξερα μέσα απο το βιβλίο σου κατάλαβα πολλά για σένα,γράφεις κατευθείαν στην καρδία μου,δεν μιλάς ρομαντικά και γλυκούλικα δεν διάβασα για έρωτες και λουλούδια αν και κάτι τουλίπες τις έβαλες γράφεις όπως ήθελα πάντα να διαβάσω ρε παιδί μου με καταλαβαίνεις; χωρίς πολλά πολλά και να βαρεθώ,τα θερμά μου συγχαρητήρια και περιμένω με αγωνία και το δεύτερο και το τρίτο και πολλά πολλά ακόμα,καλές εμπνεύσεις να έχεις και επιτυχίες! Χριστίνα Ηράκλειο Κρήτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: