listen live

Τετάρτη 13 Αυγούστου 2014

Κάποια απο τα σχόλια των συμμετεχόντων στον διαγωνισμό που κάναμε για να αποκτήσετε το βιβλίο ΛΕΣ; Φτάσαμε να έχουμε 340 συμμετοχές μέσα σε 1 μήνα εν μέσω κατακαλόκαιρου...δεν έχω λόγια είστε όλες και όλοι υπέροχοι...



Κάποια απο τα σχόλια των συμμετεχόντων στον διαγωνισμό που κάναμε για να αποκτήσετε το βιβλίο ΛΕΣ; Φτάσαμε να έχουμε 340 συμμετοχές μέσα σε 1 μήνα εν μέσω κατακαλόκαιρου...δεν έχω λόγια είστε όλες και όλοι υπέροχοι...
http://koukidaki.blogspot.gr/2014/05/evie-pride-les.html?showComment=1402923568040#c6158288500105388973

Φαίνεται ενδιαφέρον βιβλίο και θα ήθελα πολύ να είμαι τυχερή!!!!
Ευχομαι στην Ευη να βρει τη νεραϊδα με την οποια θα μοιραστει τη ΖΩΗ
Πρεπει να ειναι υπεροχο αυτο το βιβλιο.Σε ευχαριστουμε για την ευκαιρια που μας δινεις να το αποκτησουμε
Σας ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δίνετε να διεκδικήσω το βιβλίο σας, το οποίο θα ήθελα πολύ να διαβάσω.Aυτό που κέντρισε το ενδιαφέρον μου είναι ότι βασίζεται σε αληθινές εμπειρίες.
Θα ήθελα να πώ ένα μεγάλο μπράβο στην κα. Κουκίδου που μας δίνει τη δυνατότητα να γνωρίσουμε και νέους συγγραφείς μέσα απο τα έργα τους
Και στην κα. Pride ένα ευχαριστώ που μας προσφέρει για δεύτερη φορά τη δυνατότητα να γνωρίσουμε το βιβλίο της.
Πολυ ενδιαφερουσα πλοκη!!!Μακαρι να το κερδισω....I hope to win them!!!
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΑΣ
Εχω την περιέργεια να το διαβάσω...
Σαν μεγάλη βιβλιοφάγος θα ήθελα πολύ να το διαβάσω! φαίνεται ανδιαφέρον...
καλησπερα σας ευχομαι αστειρευτες εμπνευσεις και καλη επιτυχια ,πολυ ομορφο που εκφραζεστε μεσα απο σε ενα βιβλιο και θα ηθελα παρα πολυ να το διαβασω !!!!
Λες; Λεω......... για να δουμε τι ομως;
Φύγαμε για το μαγικό ταξίδι της ζωής που μόνο εμείς γνωρίζουμε πώς να το κάνουμε πιο όμορφο!
Μου κεντρίζει το ενδιαφέρον ο τίτλος. Τόσο μικρός αλλά και τόσο "μες στη ζωή"
ευχομαι ολοι οι συγγραφεις να χαριζαν ετσι τα εργα τους για να μπορουμε ολοι να τα απολαμβανουμε!
Έχω ακούσει πολλά για αυτό το βιβλίο και το σίγουρο είναι ότι είμαι περίεργη να το διαβάσω.
Το βιβλιο φαινεται πολυ ενδιαφέρον..μακαρι να το κερδισω και να εχω την ευκαιρια να το διαβασω!
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ,ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ ,ΦΙΛΙΑ ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΚΕΡΔΙΣΩ
Ευχαριστουμε πολυ ...καλη επιτυχια στην evie pride..ΛΕΣ
Με μια μόνο λέξη ξυπνάς τόσα αισθήματα.. όταν διάβασα τον τίτλο μου κέντρισε τόσο πολύ το ενδιαφέρον..
Καλοτάξιδο!!! Πολύ ωραία συνέντευξη!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: