listen live

Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014

Είναι αυτός ο έρωτας

Είναι κάποιες ώρες που την αγάπη μου την νιώθω σαν ένα ρολόι. Κάνουν οι δείκτες ένα "τακ " και σ' αγαπώ περισσότερο από πριν. Είναι κάποιες ώρες που ο φόβος μοιάζει με αόρατο μαχαίρι μπηγμένο στην καρδιά και κάνει ένα "τακ " και φοβάμαι ακόμα πιο πολύ. Είναι η αγάπη μου για σένα τόσο δυνατή, που φοβάμαι συνεχώς μην σε χάσω. Αυτή η αβεβαιότητα είναι που με προσκολλά πάνω σου, κάποιες φορές σε υπερβολικό βαθμό... ς, που έρχεται και φεύγει και επανέρχεται πάντα την κατάλληλη στιγμή... Είναι αυτή η ελπίδα, πως μαζί σου το αύριο είναι εφικτό όνειρο επί γης... Είναι κι αυτή η σιγουριά πώς σαν κι εμένα άλλη δεν θα βρεις ακόμη κι αν ψάξεις σε όλες τις γωνιές του πλανήτη...! Είναι αυτό το ~εμείς~ που μου δίνει δύναμη, κουράγιο και χαμόγελο για να συνεχίσω αυτό το ταξίδι μαζί σου, παρά τους φόβους και τις ανασφάλειές μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: