listen live

Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

MEA CULPA Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ EVIE PRIDE ΣΤΟ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΑΛΜΠΕΡΤΗ



Κωνσταντίνα Αλμπέρτη :Evie Pride .Εύη περήφανη .Είσαι περήφανη;

Evie Pride : Είμαι περήφανη για όλα όσα μπορώ να καταφέρω με την αξία μου, γιατί μου αρέσει που είμαι ο εαυτός μου και αισθάνομαι περήφανη για οποιαδήποτε επιλογή έχω κάνει στη ζωή μου. Κωνσταντίνα Αλμπέρτη :Για το ΛΕΣ? Το πρώτο σου βιβλίο πόσο περήφανη είσαι;

Evie Pride : Οι κριτικές του αναγνωστικού κοινού είναι που με κάνουν και είμαι ακόμα περισσότερο περήφανη για το βιβλίο μου. Μέσα από τον κόσμο επιβεβαιώθηκα κι εγω και το ΛΕΣ;

Κωνσταντίνα Αλμπέρτη : Το ΛΕΣ? Πώς δημιουργήθηκε σαν ιδέα;

Evie Pride : Το ΛΕΣ; ήρθε απρόσμενα στη ζωή μου, η αγάπη μου για το διάβασμα έγινε αγάπη και για τη συγγραφή. Ήθελα να γράψω ένα βιβλίο που θα αποτυπώνει τον έρωτά μου για το γυναικείο φύλο. Έμαθα πολλά από τότε που ξεκίνησα να το γράφω, ένιωσα, ταξίδεψα, αισθάνθηκα και βίωσα καταστάσεις που στην πραγματική μου ζωή ίσως δεν θα γνωρίσω. Θέλησα να μοιραστώ τους φόβους, τον πόθο, το πάθος και τους προβληματισμούς μου.

Κωνσταντίνα Αλμπέρτη : Πόσο καιρό σου πήρε να το γράψεις ;

Evie Pride : Επειδή βασίζεται σε αληθινές ιστορίες και εμπειρίες γνώριζα πολύ καλά τις περισσότερες φορές τη συνέχεια του κάθε κεφαλαίου μου, οπότε μου πήρε 4 μήνες για να το ολοκληρώσω.

Κωνσταντίνα Αλμπέρτη : Πες μας λίγα λόγια γι’ αυτό

Evie Pride : Ένα βιβλίο γραμμένο, για μια πολυδιάστατη προσωπικότητα. Τη Ζωή! Ο χαρακτήρας της πολυσύνθετος, ένα κομμάτι από την προσωπικότητα του καθενός από εμάς. Με θάρρος , πάθος και τσαγανό, για τα θέλω και τα εγώ της, τους φόβους της ,τη ζωή της ολόκληρη. Τα μονοπάτια που προχωρά μοιάζουν έτοιμα να δεχτούν κάθε της βήμα. Έχει τον τρόπο να παίρνει αυτό που θέλει, όταν το αξίζει, γιατί η συγκεκριμένη Ζωή αξίζει τα πάντα. Η αγάπη την συντροφεύει ,την κυνηγά, ο έρωτας μονοπωλεί το ενδιαφέρον της. Σκοπός της, η κρυφή επιθυμία όλων να αγαπήσει και να αγαπηθεί.”Η Ζωή αναζητώντας τη δίδυμη ψυχή της, έναν άνθρωπο που θα την κάνει να αγαπήσει και να αγαπηθεί, ξεκινάει ένα ταξίδι στον μαγικό κόσμο του έρωτα! Ένα βιβλίο βασισμένο σε αληθινή ιστορία

Κωνσταντίνα Αλμπέρτη : Ποιο είναι το συναίσθημα ενός συγγραφέα , που πιάνει πρώτη φορά το βιβλίο του στα χέρια του ;

Evie Pride : Όταν έπιασα για πρώτη φορά το βιβλίο μου στα χέρια μου ένιωσα σαν να ξαναγεννήθηκα, συγκινήθηκα, οι παλμοί της καρδιάς μου χτυπούσαν ανεξέλεγκτα και το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να το αγκαλιάσω στοργικά να το φιλήσω και να το ευχαριστήσω που ήρθε και ολοκλήρωσε τη ζωή μου!

Κωνσταντίνα Αλμπέρτη : Ο κόσμος πώς το υποδέχεται;

Evie Pride : Το βιβλίο μου αντιμετωπίζεται από το κοινό θετικά, καθημερινά λαμβάνω καλοπροαίρετες κριτικές και σχόλια. Το έχουν μάθει μέσα από τα social media άλλα και από στόμα σε στόμα. Το συστήνουν οι αναγνώστες μου σε φίλους και στο περιβάλλον τους με αποτέλεσμα να έχει αγαπηθεί μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα.

Κωνσταντίνα Αλμπέρτη : Πόσο ταυτίζεσαι με την ηρωίδα του βιβλίου;

Evie Pride : Αυτό που μου αρέσει δεν είναι πως ταυτίζομαι μόνο εγω με την ηρωίδα του ΛΕΣ; αλλά και όλοι όσοι το έχουν διαβάσει, είτε είναι άντρες είτε γυναίκες. Σκοπός μου ήταν να γράψω ένα βιβλίο που θα έχει κάτι από τον καθένα μας, να δεθούμε με την ηρωίδα μου τη Ζωή και να αναλογιστούμε και τη δική μας μέσα από αυτά που περνάει. Το ΛΕΣ; είσαι εσυ, είμαι εγω, είμαστε όλοι εμείς.

Κωνσταντίνα Αλμπέρτη : Ξέρω καλά πως η αγάπη του κοινού τόσο για το ΛΕΣ ? , όσο και για το πρόσωπό σου είναι μεγάλη .Πώς νιώθεις γι’ αυτό ;

Evie Pride : Από μικρή γνώριζα πως είμαι αγαπητή στους ανθρώπους κι αυτό οφείλεται στο ό,τι μου αρέσει να συνυπάρχω και να μελετάω τους γύρω μου. Έτσι λοιπόν δεν με ξάφνιασε το γεγονός πως είμαι αγαπητή, αλλά αυτό που με συναρπάζει είναι πως έχει αγαπηθεί το ίδιο δυνατά και έντονα και το βιβλίο μου!

Κωνσταντίνα Αλμπέρτη : Πόσο άλλαξε η ζωή σου μετά το βιβλίο σου ;

Evie Pride : Η ζωή μου πάντα είχε διακυμάνσεις και εναλλαγές, αυτή τη φορά οι αλλαγές ήταν πιο ουσιαστικές και με περισσότερο πάθος για τη ζωή και το πώς βλέπω πλέον κάποιες σχέσεις, καταστάσεις, ανθρώπους.

Κωνσταντίνα Αλμπέρτη :Να πούμε ότι ο κόσμος σε ακούει και ραδιοφωνικά το τελευταίο διάστημα και συγκεκριμένα κάθε Πέμπτη απόγευμα <<Με καφέ και κουβέντα>> Πες μας γι’αυτή την ραδιοφωνική σου εμπειρία

Evie Pride : Είναι όντως μια πολύ όμορφη εμπειρία η οποία ήρθε ξαφνικά στη ζωή μου, όπως άλλωστε έχουν έρθει και τα καλύτερα που μου έχουν συμβεί. Είμαι μαζί με την κυρία Κωνσταντίνα Αλμπέρτη με εσένα δηλαδή , κάθε Πέμπτη απόγευμα και μέσα από την εκπομπή μας μεταδίδουμε στους ακροατές μας την θετική μας ενέργεια, τις εμπειρίες και γνώσεις μας.

Κωνσταντίνα Αλμπέρτη : όταν ήσουν μικρή , πώς φανταζόσουν τον εαυτό σου ;

Evie Pride : Τον εαυτό μου πάντα τον φανταζόμουν χαρούμενο, ανέμελο και να κάνει ό,τι τον ευχαριστεί. Ευτυχώς έχω καταφέρει να τον έχω ακόμα και σήμερα έτσι.

Κωνσταντίνα Αλμπέρτη : Είσαι ευαίσθητη;

Evie Pride : Είμαι πολύ ευαίσθητη και τελικά παρατήρησα πως όσο κι αν προσπαθούμε να κρυφτούμε από τους γύρω μας από τον ίδιο μας τον εαυτό δεν θα τα καταφέρουμε. Αν θέλουμε να κλάψουμε ας το κάνουμε δεν θα πάθουμε κάτι . Ίσα ίσα θα λυτρωθούμε και θα νιώσουμε καλύτερα. Κωνσταντίνα Αλμπέρτη : Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σου;

Evie Pride : Φοβάμαι τους δήθεν, τις γκρινιάρες, τους αναποφάσιστους, τους συγκρατημένους. Στην ουσία δεν τους φοβάμαι τους αποφεύγω και κατά συνέπεια φοβάμαι να μην έρθουν ούτε καν τυχαία στη ζωή μου.

Κωνσταντίνα Αλμπέρτη : Ποια μουσική σου αρέσει;

Evie Pride : Μου αρέσει γενικά η μουσική με χαλαρώνει, με ηρεμεί , με κάνει να σκέφτομαι, με διασκεδάζει. Ανάλογα με την διάθεσή μου ακούω και την κατάλληλη μουσική. Αν θέλεις όμως να σου απαντήσω ειδικά μου αρέσει η Ελληνική μουσική.

Κωνσταντίνα Αλμπέρτη : Τι όνειρα έχεις για το μέλλον ;

Evie Pride : Πάντα ελπίζω και περιμένω για το καλύτερο στη ζωή μου και τη ζωή των αγαπημένων μου προσώπων. Μου αρέσει το άγνωστο και το περιμένω πως και πως. Οπότε δεν θέλω να ζω με όνειρα.

Κωνσταντίνα Αλμπέρτη : Τι σε στεναχωρεί ;

Evie Pride :Με στεναχωρεί η αδικία η αναξιοπιστία και η ασυνέπεια

Κωνσταντίνα Αλμπέρτη : Πες μας τρία χαρακτηριστικά σου

Evie Pride : Ένα χαρακτηριστικό που έχω και με σώζει πάντα είναι πως είμαι ευπροσάρμοστη κι αν δεν με ευνοούν οι εκάστοτε συνθήκες κοιτάω να είμαι ευέλικτη. Ορθολογίστρια και πολλές φορές αντιδραστική και ανήσυχη. Σου είπα περισσότερα από τρία γιατί είμαι και πολύ επικοινωνιακή και ομιλητική.

Κωνσταντίνα Αλμπέρτη : Πως μπορεί κάποιος να προμηθευτεί το βιβλίο;

Evie Pride: Το βιβλίο μου μπορείτε να το βρείτε σε επιλεγμένα βιβλιοπωλεία όπως είναι ο Ιανός στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, καθώς και μέσα από το blog μου http://eviepride.blogspot.gr/search/label/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CF%8E%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%82 Και την προσωπική μου σελίδα στο facebook https://www.facebook.com/EVIEPRIDE

Κωνσταντίνα Αλμπέρτη : Ετοιμάζεις κάτι άλλο τώρα;

Evie Pride : Πάντα ετοιμάζω και γράφω, γιατί μέσα από τον γραπτό μου λόγο εκφράζομαι και καταθέτω συναισθήματα, σκέψεις και εμπειρίες.

Κωνσταντίνα Αλμπέρτη : Κάνεις ποδαρικό στο Mea Culpa .Δώσε μας μια ευχή

Evie Pride : Εύχομαι να είμαι το γούρι σας και μέσα από το mea culpa οι άνθρωποι να ξαναδούν τη ζωή και τις επιλογές τους με καθαρότερο μυαλό. Καλή επιτυχία σε οποιοδήποτε βήμα κάνετε!

Πηγή: http://empisteutiko.gr/mea-culpa-h-evie-pride-se-mia-apoklistiki-sinenteyksi/ | Empisteutiko.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: