listen live

Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

Καλώς βρεθήκαμε!!



Καλώς βρεθήκαμε!!

Λες;

Είμαι η Evie Pride και γεννήθηκα στη χώρα του Ελληνικού μύθου. Από μικρή απέκτησα μια σχέση αγάπης με τις θετικές επιστήμες αλλά ερωτεύτηκα τις θεωρητικές. Αμφιταλαντεύτηκα ανάμεσά τους, ώσπου ακολουθώντας τις επιταγές της ελληνικής κοινωνίας κόσμησα τον τοίχο του σπιτιού μου με ένα δίπλωμα αξιοζήλευτο που σαν καλός σύζυγος μου απέφερε μεν τα ως προς το ζην, αλλά δεν μου πρόσφερε τον έρωτα που ελάχιστοι τυχεροί βιώνουν μέσα από τη δουλειά τους. Στα δεύτερα άντα μου αποφάσισα να αναζητήσω ξανά το χαμένο πάθος και ας μην συνοδεύεται από κορνιζαρισμένο πτυχίο στον τοίχο. Έτσι λοιπόν έγραψα το βιβλιο ΛΕΣ; που ήρθε και με ολοκλήρωσε ως προσωπικότητα. Απο σήμερα θα κάνουμε παρέα εμπιστευτικά στο εμπιστευτικό, μέσα απο τη στήλη μου που θα λέγεται ΛΕΣ; Μέσα απο εδω θα αναρωτιόμαστε για ο,τι μας απασχολεί,θα βρίσκουμε λύσεις σε κοινά ή προσωπικά μας προβλήματα,θα φροντίσουμε να έρθουμε πιο κοντά και να αναπτύξουμε μια σχέση εμπιστοσύνης. Όλοι μας λίγο πολύ έχουμε κάποιο θέμα που μας απασχολεί, συνήθως μοιραζόμαστε τα αρνητικά που μας συμβαίνουν.Για αυτό όμως είμαι εδω εγω για να τα συζητήσουμε μαζί, να βρούμε λύσεις ή έστω να μοιραστούμε τις σκέψεις,εμπειρίες και ανησυχίες μας.Θα περιμένω να μου στείλετε τις δικές σας ιστορίες,φόβους,προβληματισμούς,ώστε μέσα απο τη στήλη ΛΕΣ; να πάρετε απαντήσεις και ανταλλαγή απόψεων είτε απο μένα είτε απο ειδικούς,είτε απο το αναγνωστικό μας κοινό. Στείλε κι εσυ τη δική σου ιστορία,σκέψη,έννοια,ανησυχία,εμπειρία και θα δείς σύντομα το πρόβλημά σου να βρίσκει τη λύση του.Γιατί δεν υπάρχει πρόβλημα χωρίς λύση,εστιάζουμε λοιπόν στην καλή μας διάθεση και πρόθεση και όλοι μαζί γινόμαστε ενα να βοηθήσουμε και να βοηθηθούμε. mail επικοινωνίας eviepride@yahoo.gr Πέρα του οτι θα με διαβάζεις εδω μπορείς και να με ακούσεις στο http://heart-beat-radio.blogspot.gr/ πατώντας την ένδειξη ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ κάθε Κυριακή 20:00 με 22:00 στην εκπομπή μου Δίδυμα Φεγγάρια που ακούμε αγαπημένα μας ντουέτα και μαθαίνουμε παραπάνω για αυτά τα τραγούδια και κάθε Τετάρτη 20:00 με 22:00 στην εκπομπή μου Stars που θα ασχολούμαστε με τα ζώδια. Να κάνεις ό,τι αγαπάς και να αγαπάς ό,τι και αν κάνεις! Και πάνω απ’ όλα να λες σ΄ αγαπώ όταν το νιώθεις, γιατί οι στιγμές τελειώνουν πριν αρχίσουμε να δενόμαστε μαζί τους!! Να περνάτε όμορφα ό,τι και αν κάνετε! Φιλικά Evie Pride

Πηγή: http://empisteutiko.gr/kalos-vrethikame/ | Empisteutiko.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: