listen live

Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015

Οι αναμνήσεις μερικές φορές κρύβουν μέσα τους όλα αυτά που φοβόμαστε και αγαπάμε ταυτόχρονα...

Οι αναμνήσεις μερικές φορές κρύβουν μέσα τους όλα αυτά που φοβόμαστε και αγαπάμε ταυτόχρονα...
Έβαλα την καρδιά μου να βασανιστεί βλέποντας φωτογραφίες με το πρόσωπό της που τόσο μου είχε λείψει.Άκουσα και τα τραγουδια που αγαπούσε και δεν άντεχα γιατί μου θύμιζαν εκεινη.Τα άκουσα όλα.Δυο και τρεις φορές.Τόσες φορές μέχρι να πονέσω τόσο πολύ που να μη νιώθω.Μέχρι να πέσω τόσο βαθιά στο βυθό που η θάλασσα να με βαρεθεί και να με ξεβράσει στην επιφάνεια από μόνη της.Και τα κατάφερα.Έκανα τον εαυτό μου να πιστέψει ότι ξέσπασε, ότι στράγγισε όλη την αγάπη που είχα μέσα μου για εκεινη και στέγνωσε.Ξύπνησα το επόμενο πρωί και ένιωθα καλά.
Ένιωθα ανάλαφρη, χωρίς αυτό το συναίσθημα που κουβαλούσα τόσα καιρο να με βαραίνει!
'Αλλο ενα μικρό απάσπασμα απο το βιβλίο μου με τίτλο (ΛΕΣ;).σίγουρα θα σας κρατήσει καλή συντροφία όταν το πάρετε κι εσείς στα χέρια σας


Δεν υπάρχουν σχόλια: