listen live

Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ



Μετά από δύο ώρες έντονης γυμναστικής, μπήκα στη

σάουνα να χαλαρώσω και εκεί αντίκρισα μπροστά μου

μια γυναίκα, πολύ μικρότερη από εμένα, τυλιγμένη με

μια πετσέτα να απολαμβάνει τη μοναξιά και την ηρεμία

που της προσέφερε η καυτή θερμοκρασία. Της έριξα μια

κλεφτή ματιά και κάθισα απέναντί της.

Έκανε τάχα πως δεν με είχε προσέξει. Είχε γείρει πίσω

το κεφάλι και στήριζε το σώμα της με τα δύο της χέρια. Ο

ιδρώτας έσταζε από το λαιμό της και κάθε τόσο τον σκού-

πιζε με μια μικρή φούξια πετσέτα.

Σηκώθηκα, πήρα την ξύλινη κουτάλα και έριξα λίγο

νερό μέσα στον θερμαντήρα της σάουνας. Τη ρώτησα αν

την πειράζει και μου απάντησε με μια αρνητική κίνηση

του κεφαλιού της. Μετά από δέκα λεπτά βγήκαμε και οι

δύο από την καμπίνα και πήγαμε στις ντουζιέρες που

ήταν κοινές για όλες.

Βρεθήκαμε δίπλα-δίπλα κάνοντας ντους με κρύο νερό,

το οποίο είναι ιδανικό μετά από τη σάουνα. Ένιωθα μια

αναζωογόνηση και ταυτόχρονα μια χαλάρωση.

«Θες να σου τρίψω την πλάτη;» με ρώτησε με μια γλυ-

κιά φωνή.

Άνοιξα τα μάτια και την είδα να έχει έρθει μόλις μια

ανάσα από το πρόσωπό μου.

«Δεν είναι κακή ιδέα!» απάντησα και της έδωσα το

σφουγγάρι μου.

Έβαλε αρκετή ποσότητα αφρόλουτρου και άρχισε να

τρίβει την πλάτη μου με απαλές κινήσεις. Ρύθμισε το

νερό να είναι σε ανεκτική θερμοκρασία για το σώμα μου

και με έσπρωξε ελαφριά προς τον τοίχο ώστε να τρέχει

άφθονο το νερό πάνω μου.

Είχα χαλαρώσει ακόμα πιο πολύ και είχα αφεθεί στα

χέρια της, που κατεύθυναν το κορμί μου σε διάφορες στά-

σεις. Όλο μου το σώμα έκανε σπασμούς σε κάθε πέρασμά

της, ανάμεσα στους γλουτούς μου. Ανέβαινε προς τα

πάνω ψηλά και συνέχιζε μετά πάλι προς τα κάτω. Τώρα

πλέον δεν ένιωθα άλλο το σφουγγάρι, αλλά τα χέρια της.

Πρώτη φορά με άγγιζε γυναικείο χέρι εκεί… τόσο

χαμηλά. Στην αρχή ξαφνιάστηκα, όμως μου άρεσε και

παραδόθηκα στη μαγεία της στιγμής.

«Σε ενοχλεί;» με ρώτησε χαμηλόφωνα.

«Όχι, δεν με πειράζει, συνέχισε…» της είπα, ενώ από

μέσα μου παρακαλούσα να τη νιώσω παντού.

Ολόκληρο το κορμί μου μπήκε σε μια πρωτόγνωρη για

μένα διαδικασία.

Πλέον ένιωθα τα δάχτυλά της, να χαϊδεύουν την κλει-

τορίδα μου και πότε-πότε να μπαίνει το ένα μέσα μου ελα-

φρά. Καύλωσα τόσο πολύ που έσκυψα λίγο κι έτσι βρήκε

ευκαιρία να μπει πιο βαθιά μέσα μου. Με χάιδευε απαλά,

τόσο όμορφα, όσο δεν είχα νιώσει ποτέ με κανέναν. Ένιω-

θα τα υγρά μου να ξεχωρίζουν από το καυτό νερό που

έπεφτε πάνω μου με ορμή. Με είχε τρελάνει, δεν ήθελα

να σταματήσει…

Πετάχτηκα από το κρεβάτι μου, νιώθοντας έντονους

σπασμούς σε όλο μου το σώμα, κοίταξα το ρολόι και ήταν

λίγο μετά τις τρεις. Χαμογέλασα πονηρά, σκεπάστηκα και

βυθίστηκα ξανά στον ύπνο, ελπίζοντας να συνεχίσω το



όνειρό μου, από εκεί που το διέκοψα….

Δεν υπάρχουν σχόλια: