listen live

Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Η Χρύσα απο την ερωτική Θεσσαλονίκη

       
Το λες; το τελειωνω:( ειναι το καλυτερο δωρο που μπορουσα να παρω μαζι μου φετος κ οχι αναμνησεις που θα με ριχνανε ψυχολογικα



Σε ευχαριστω γι αυτο το ομορφο ταξιδι του Λες;

Καλημερα ευη...το βιβλιο τελειωσε την καταλληλη ωρα κ στιγμη.εφτασα στον προορισμο μου οπως κ η Ζωη εκανε το ταξιδι της;-) Το βιβλιο μου εκανε το κλικ σ ενα κοσμο αληθινο,ομορφο,ηδονικο,εξιταριστικο κ μεγαλο νοημα.....Σ ευχαριστω για την γλυκεια αναμονη κ που μιλησες σε πολλα που εγω δεν ειχα το θαρρος να πω για να μην χαλασω καρδιες....συγχαρητηρια παντα επιτυχιες κ συνεχισε ....δωσε στον κοσμο αληθειες γιατι ο κοσμος ακουει τριχες σε ολα....καλο καλοκαιρι ελπιζω ν εχω νεα για καινουργιο βιβλιο...Σημειωση:εχεις το καλυτερο team;-) Χρύσα Θεσσαλονίκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: