listen live

Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015

''Αυτά που έχω, αυτο που είμαι κι αυτά που κάνω είναι εκείνα που στα αλήθεια θέλω να υπάρχουν στη ΖΩΗ μου;

Είμαι σχεδόν βέβαιη πως έχεις κάνει στον εαυτό σου την πιο κάτω ερώτηση (αν οχι καντο ΤΩΡΑ)
''Αυτά που έχω, αυτο που είμαι κι αυτά που κάνω είναι εκείνα που στα αλήθεια θέλω να υπάρχουν στη ΖΩΗ μου;
Αν η απάντησή σου είναι ''ναι τότε διάβασε με κι άκουσέ με σαν απλή επιβεβάιωση, ή ακόμα καλύτερα πες το σε κάποιον που δεν έχει φτάσει τόσο μακριά όσο εσυ.
Αν όμως η απάντησή σου είναι ''οχι'', τότε σου υπόσχομαι ενα πράγμα: αν το θέλεις κι εσυ αυτή η ομάδα και η εκπομπή θα αλλάξει εκπληκτικά τη ζωή σου στους τομείς που επιθυμείς, με εναν τρόπο που ίσως αυτήν την στιγμή δεν φαντάζεσαι.
Θα σκέφτεσαι πως αυτή μου η δήλωση είναι τολμηρή και υπερβολική για αυτό και σε προκαλώ και προσκαλώ στη νεα μου ραδιοφωνική εκπομπή για να ''δουλέψουμε'' μαζί ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ σου!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: